3 April, inte vilken dag som helst!

Idag för 21 år sen föddes min älskling! Jajjemen, idag är hans dag!!
Det blir tårta när vi kommer hem, som vi har bakat alldeles själva. Tänka sig att min sötnos ställt sig och bakat tårta,

Oj oj, fick precis lite nyheter här, tyvärr kan jag inte avslöja vad det är!!
shit vad glad jag är!
Är det inte den bästa födelsedagen sötnos ?! ahhhhh, Jag är glad, glad, glad!
Jag älskar dig sååå mycket, finns ingen annan för mig!!

Vi har flyttat in i lägenheten nu förresten, har bott där i två veckor och vi trivs riktigt bra, våran lya! :) Jättefin är den också speciellt med de nya tapeterna i vardagsrummet som visserligen kostade en del men men vad gör man inte för att trivas.

Inte många dagar kvar till studenten heller! :) Livet kan inte bli bättre just nu!!

Jajja, nu ska jag skutta ner till matsalen, måste ringa mamma min! :)
Ha det toppen i vårvädret!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@