It was a rainy morning!

Det ösregnade imorse, Hörde hur det smattrade mot rutan och jag kände att jag bara ville ligga kvar i min varma säng, men icke! Lyckligtvis hade det slutat regna, eller det duggade när jag cyklade till skolan, tur för mig!!

Det blev en ganska bra dag ändå, sömnaden gick segt men Naturkunskapen gick ganska snabbt!
Var och fikade med min mamma och syster på mammas jobb, sen gick vi hem och jag fick mina naglar gjorda av min syster, vi planerar att öppna eget, säkert inget som kommer att hända men skojj och fantisera lite iaf.

Fick min studentmössa också,  Fiia Hv3 2007 står det på den, jag som var så orolig för storleken innnan, men jag tror att den kommer att passa bra, iaf som det verkar nu! men det är ju inte direkt som jag ska slita ut den innan!

    
image31 
Jag har dragit ut bilden så mössan är inte så avlång i verkligheten! hehe

Kommentarer ♥
Postat av: sanna

jag är bara en aning avundsjuk på dig kan jag säga!

2007-04-18 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@