Sunglasses, and you´re looking good

När det gäller Desperate Housewives ligger jag inte på lat sidan, Jag är redan inne på säsong 2.
Tro inte att jag ligger efter och aldrig sett progrmmet tidigare, det har jag, vissa avsnitt.
Det var nämligen så att min kära far valde ett paket som gjorde att vi fick en massa kanaler, UTOM kanal 5, lite surt!
Ja jag var lite aggressiv på min far ett tag!!!

Ensamt i lägenheten också, Jag slutar tidigt och pojken min jobbar över all the time, dag efter dag efter dag.
Visserligen har de mycket jobb just nu men what the hell, en aning irriterande nu efter ett antal dagar!
Lucky me att jag kan gå till mor och far och sitta här vid datorn, för att inte ha internet är jag verkligen inte van vid, och det gör snart att jag klättrar på väggarna!!

Idag var jag och kollade in min systers och Maddes lägenhet, riktigt fin, förutom badrummet då, Gult kakel! får se hur dom ska få det badrummet och se fint ut, not my problem.
Min syster skulle jobba sen så Madde och jag gick hem till mig, käkade lite mat och så!! :)

- " Knappavtryck i pannan

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@