Innebandy ?

Ni som känner mig vet att jag spelade innebandy i några år, och älskade det!
Men för drygt ett år sen, slutade jag pga av en del omständigheter.
Men igår kom det på tal igen, pratade med en vän igår som även hon spelade i mitt lag
och hon berättade att dom behöver mer folk.
Ska man börja igen ? älskar innebandyn, älskar kicken man får på matcherna.

Kommentarer ♥
Postat av: Zarah

Klart du ska börja igen! Go Fiia!!!

2007-08-27 @ 11:24:56
Postat av: Carro

det är klart att du ska börja. jag spelar själv innebandy och är även tränare för ett lag. vet inte vad jag skulle göra utan den..
testa iaf!
:)
får man fråga i vilket lag du har spelat?
:)

2007-08-27 @ 17:22:35
Postat av: Larssa

Klart du ska ut på plan. IB är ju så kul. Kör hårt... Man mår ju så bra efter man har tränat.

2007-08-29 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@