Onsdag , lite nere idag!

Idag är en sån dag då allt som kan gå fel har gått fel.
Jag är sur, arg, deprimerad, irriterad! ja allt!
Hoppas på att det blir en bättre dag imorgon, sen är det Fredag och då åker vi.
Jag har inga förväntningar längre, vill inte hoppas på något. det blir som det blir!

Ikväll kommer iaf min bror hem från Bulgarien, det ska bli kul att träffa honom!
Lyssna på allt skojj som han gjort. Tänkte höra med mor och far om dom inte är sugna på pizza också.
inte bra inte bra, för figuren men va fasen, idag skiter jag i det!

image149

Bilden:
Mitt kära rum när jag bodde hemma hos mor och far, inredde det helt själv med färg på väggar, golv
ja det mesta.
Saknar det! Nu har brorsan tagit över det och det har förvandlats till ett "killrum"!




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@