Promenad

Alldeles strax ska jag och min pojke ut och gå med min syster och hennes karl. Väntar just nu på att dom ska höra av sig men segare människor får man leta efter, men konstigt nog är det faktiskt hennes karl som är segast!
Sen ska jag sätta fötterna i ett fotbad och skrubba bort all död hud för att sedan smörja in dom med min nya fotkräm från Partylites well being serie.
Kanske att man ska leta fram någon ansiktsmask också, funderar!
Att göra ett eget litet hemma spa har väl aldrig suttit fel, right ?


Kommentarer ♥
Postat av: ERICA

tack för hjälpen! jag älskar den filmen, men vi får se ;)

Postat av: M

nej, verkligen inte ^^

2007-08-27 @ 10:29:34
URL: http://maidensblush.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@