Sol, grillning! ah sommar!

Ja lite sommarkänsla har man faktiskt haft idag då det varit skinande sol hela dagen!
Jag bjöd mamma och pappa på mat hemma hos dom idag (Grillat).
Jag har sovit där sen i Söndags, och NEJ! Jag och min pojkvän har absolut inte bråkat, jag saknar bara mamma och pappa en aning! Att flytta hemifrån blev inte som jag tänkt mig! men jag trivs dock!

Nu har jag precis duschat, pojken min har åkt hem till oss.
Jag sitter i myspys kläder och tänkte för en gångs skull ta det lugnt ikväll. Vad skönt!


Sen vill jag bara säga GRATTIS! till min "arbetskamrat" som fick en liten son o Söndags!
Hoppas allt är bra, vill önska er lycka till!
Finns inget finare än när ett barn kommer till världen!

image148



Kommentarer ♥
Postat av: Daniel Poblete

tack för gratulationerna gumman det var så snäll :)
vi syns chao

2007-08-14 @ 22:25:53
Postat av: Jen

Åh va gott det ser ut :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@