Stendörren

Stendörren heter ett naturreservat som jag bara älskar, det ligger utanför Nyköping och man får verkligen en skärgårdskänsla där!
Jag, pojken och min syster åkte dit idag. Det var strålande sol och äkta sommarväder, till en början!
Vi vandrade, letade efter en bra plats att lägga sig på och hittade ett toppen bra ställe där vi la oss, men efter ett tag försvann solen och det blev, mulet och kallt ute, så vi bestämde oss för att åka till våran syster i Södertälje eftersom det bara var 6 mils motorväg dit. Gissa om hon blev förvånad när vi kom, skapligt!
Vi fikade och sen åkte vi hem syster och lilla Maja följde med, så dom är hemma hos mor och far nu!
Åh! mosters älskling är äntligen i denna stad :) så imorgon blir det mys med charmtrollet!

Jag är helt slut, det är Fredag och kl är inte ens tolv, men det skiter jag i! fy fan vad trött jag är! Natti Natti!!!!

image159 image160 image161

Kommentarer ♥
Postat av: Pussycat

Åh vad avis jag blir :)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@