2 advent!

image277  image278

Andra advent idag (eller igår). Nu är det bara två veckor kvar till jul och jag kan inte säga att jag har någon julkänsla, trots att jag slog in de flesta julklappar idag så är det absolut ingen julstämning!
Men i veckan ska jag försöka baka pepparkakor och lussekatter, sätta upp julgardiner och pynta lite extra, kanske får man lite mer julstämning då!!

I helgen har vi shoppat julklappar, vilket gick förvånansvärt fort i år!
Jag har min syster kvar att köpa till men jag vet vad jag ska köpa så det ska jag fixa imorgon när jag kilar ner på stan!

Kommentarer ♥
Postat av: Edina

tiden gårriktigt snabbt

Postat av: Bella

vad gott :D kommer jag till dig i veckan och smakar ;)

2007-12-10 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@