Bort härifrån!!

För några år sedan var jag så deprimerad att jag varken kunde se eller glädjas av det jag hade, Nu är det försent!
Nu när jag mår bättre i mig själv så känns omgivningen värre än någonsin, Vad är det som går så fel ??
Allt känns bara så ytligt med människor runt omkring, kanske var det därför man faktiskt kallade vänner för vänner för några år sedan för att man faktiskt pratade med varandra ??

aja, jag talar för både älsklingen och mig när jag säger att vi är färdiga här. Varken han eller jag mår bra av att bo här. och då menar jag inte i lägenheten, utan staden och människornai den.
Det är bara söka nya jobb i en annan stad, sen sticker vi, för vi orkar inte med den här skiten!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@