Onsdag!

Idag har jag faktiskt hunnit med riktigt mycket.
Jag har bakat pepparkakor idag, jag lyckades bränna första plåten men sen blev det riktigt bra och goda!
Syster och Maja kom förbi en stund också, vi åt pepparkakor och lussekatter och drack julmust ( i hopp om att få lite julstämning, men nej ). Vi busade såklart en hel del och Maja tyckte det var super skojj att trä över en papperspåse på mitt huvud och leka tittut, if she´s happy I´m happy.

Jag har städat köket och satt upp julgardiner m.m.. fortfarande i hopp om att julstämningen ska komma vilket jag inte kan påstå att det gjorde men det blev en aning bättre.
Pojken och jag åkte iväg för att köpa lite julpynt. och två små "tomteälgar" och en lagom stor tomte fick följa med hem!!

Nu är jag helt slut och ska bädda ner mig i soffan och kolla klart på Butterfly effect.
Hörs imorrn!

lite bilder från dagen!

image290   image291 image292



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@