Tisdag!

Idag känns det som jag har jobbat på tok för många timmar, det känns i kroppen!
Imorgon är jag dock ledig, men har en del att fixa då med!

En vän till mig från gymnasietiden ( får det att låta som flera år ) skulle ha kommit till mig imorgon men vi sköt upp det, eller jag gjorde det :(. Men älsklingen och jag ska till hans mormor, hade ju lovat det egentligen!
Men jag hoppas att min vän Evelina kan komma nästa vecka så vi kan sitta och prata om allt, allt allt.
Jag saknar våra tacoskvällar och hoppas så innerligt att vi kan ha det nästa vecka! Jag saknar dig Evelina!!!!!

God natt!

image273
Min vän Mattias Forss har tagit denna bild på mig!

Kommentarer ♥
Postat av: Evelina

Ohh om jag inte får någe jobb nästa vecka går det bra! Men jag rings in vid behov, och måste ta det jag får!! But baby i stay in touch =)

2007-12-05 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@