28 Februari 2007 - Tre år för oss!

I söndags fyllde jag hela 19 år,haha kraftigt! :) Fick en gymboll b.l.a så nu blir det till att träna magen på den :), så gott jag kan!
En hel del presentkort blev det också, och pengar!

Idag är jag ganska glad, det är vissa saker som hänt, som jag iof inte direkt kan berätta här
förrän allting är riktigt klart. Det är lika bra så! Men förhopningsvis så får vi besked imorgon så jag kan meddela då :) Jag är nervös, jag är ju den typen som intebrukar ha tur!

Det är 3 Månader kvar till studenten och jag har ingen aning om hur jag ska hinna med allt, både det som jag "måste" göra och det jag vill göra! Men det är väl bara försöka lägga på ett kol, och göra så mycket som möjligt, hur nu det ska funka!

Idag är det den 28e, Vilket är en speciell dag för mig och min älskling, eller speciell och speciell.. Vi har iaf varit tillsammans i tre år idag! det ni!

Ne orka sitta här och tjata om mitt liv idag! :)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@