Fredag!

Weeii, äntligen Fredag. Jag kom upp ovanligt tidigt imorse, hoppade ner i duschen och tvättade håret när det slog mig att vi har sovmorgon idag! så jäävla surt!..men men...
Vi har inte många lektioner idag, Inividuellt val, sen religion och efter det lunch sen är det projektarbetet, det är iaf roligt! sen ska jag iväg och träna med Madde och Zarah. Efter det får jag äntligen träffa min älskling! :)


                                              " My heart beat stronger now, Now you're by my side
                                                 I hold you tight, Please let me show you how
                                                We'll grab a ray of light, 'Cause now you're mine
                                               This is our time "


                                   ögon

 

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@