Maja makes me smile!

Ja, Maja är den personen som får mig att le just nu. Hon har blivit så stor, snart är hon hela 4 månader och gör nya framsteg hela tiden  :)
Jag åkte til Linda i södertälje i Måndags och sen följde hon och Maja med hem igår, dom ska vara kvar hela helgen eftersom en viss person fyller på Söndag, Jag!

Mitt tangentbord är lite cp, alla bokstäver kommer inte riktigt med :/ weird

Jag är arg.
Det är så jag känner, mig! så jävla arg! Önskar att jag var en sån person som kunde strunta i om jag sårade nån annan ibland. Jag vill så gärna det här och du står i vägen! Även om jag behöver dig!
Jag är arg, på dig, och på världen, alla som säger till mig att det inte är rätt!
Vad vet dom ? det är väl bara jag som kan svar på vad som är rätt för mig ?
Känns som att du får det du vill ha, mig knuffar vi åt sidan.... Tar det sen!
Hatar det här, jag vet inte ens varför jag är här! Jag vill bort bort bort...

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@