Ute och Knallar i vinterkylan!

Jajjemen, Madde,Jag och Zarah var ute och knallade för en stund sen i denna kyla, 8 minus grader är det ute, och jag som har tappat bort min mössa, fick ta en gammal idag typ från 8an eller nånting. Den är riktigt ful men den värmer ju iaf.

Jag satt och kollade inne på Asos idag och hittade en riktigt snygg bikini, vill verkligen ha den! Det är nått fel på bloggen så jag kunde inte ladda upp bilden, gör det imorrn eller nått!

På tal om imorgon så kommer Matte hem, sen åker han tillbaka på Söndag för sista gången! Nästa Fredag kommer han hem för gott! Inget mer Mjölby.
 

                                                   kyss


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@