Välkommen Fiia! ;)

Här är min nya blogg, och för er som inte känner mig, så ska jag förklara hur läget är för mig idag.
Jag bor just nu hemma med min familj eller a, alla utom min äldsta syster Linda som bor i Södertälje med sin man Krister och deras dotter Maja (3 månader). Resten av familjen består då av Mamma Pia, Pappa Ulf, syster Petra och bror Pontus.

Jag går sista året på Hantverkslinjen inriktning Textil och Design, där jag valt att göra en bröllopsklänning som projektarbete. Jag och tre tjejer till har också UF företaget Swinging Cherries, där vi syr kjolar inspirerade från 50-talet, inte för att jag är så förtjust i just den stilen men dom är riktigt stilrena, våra kjolar säljs på Sivletto uppe i stockholm och man kan även kontakta oss för att få sydd efter just sina mått, Ni kan nå oss på 
[email protected]

Min pojkvän Mattias och jag har varit tillsammans sen den 28 Februari 2004, och han bor just nu nere i lilla Mjölby där han går en lackerings utbildning. När han kommer hem får han fast jobb och vardagen kan börja :D. Vi har varit på jakt nu en längre tid efter en lägenhet men har inte hittat den rätta för oss än.

Jag umgås med mina vänner på fritiden, dom jag har. jag har en stor "kompis krets" men väldigt få jag umgås med intensivt och litar riktigt ordentligt på.
Jag har varit med om en del saker i mitt liv som fått mig att tappa självförtroende och jag klankar oftast ner på mig själv, tyvärr.  Mitt största intresse är inredning, sen kommer ju Mode och "skönhet" såklart!..

ja det var lite om mig själv, Nu ska jag ta mig en macka. Och hoppas på att ni kanske tycker att det jag skriver framöver iaf är lite intressant! Tack o hej!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@