Bad day..

Tankar är något som alltid förföljer en, de kan försvinna ett tag om man har mycket att göra men förr eller senare dyker de upp igen. Det är just det jag har i huvudet nu, massa tankar som skuttar omkring.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, det är ju inga positiva tankar.

Någonting med mitt liv är  galet, det vet jag för annars skulle jag ju trivas, men det gör jag inte!
Jag är så trött på att försöka leta efter felen, jag skulle lika gärna kunna försvinna.

Jag är trött på att alltid tänka på vad jag äter, att jag inte borde äta si o så mycket och det ena och det andra.
Kläder ska vi inte tala om för ingenting sitter bra på mig, varken tröjor eller byxor, aldrig något som passar!
Lägenheten våran är riktigt fin, men känns som något fattas... vad ?
Jag vet inte heller vad jag vill göra med mitt liv, eller jag vet massa saker jag skulle vilja göra, men känns inte som jag är bra nog, skulle nog inte klara av de jobben. Hösten lär väl bli arbetslös..

Vill inte sitta här och klaga om allting, men idag är verkligen ingen bra dag!
sova nu.. hoppas på en bra dag imorgon.

Kommentarer ♥
Postat av: sanna

efter regn kommer solsken fiia! ge inte upp! <3


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@