Design

Fick en förfrågan om att visa en del plagg som jag sytt!
Har dock inte sytt alla dessa sista året.

Så här har ni några bilder på lite av det jag gjort i skolan under sömnadslektionerna!

           

1, Kjol i somrigt tyg
2, Linne med knappar
3, Topp
4, Klänning
5, mys shorts
6, Tub linne

Nå vad tycks då ?
Har gjort lite mer avancerade grejer, bla en bröllopsklänning, får se om den kommer på bild framöver ;)

Kommentarer ♥
Postat av: Jen

Jätte fina saker. Klänningen var jätte fin. Det ska du vara stolt över. Åh jag skulle gärna vilja se din brudklänning, hoppas kanske på en bild senare :)Usch det var så länge sen jag gick på skolan, saknar den i bland. Man lärde sig så himlans mycket. Jag pluggade vidare sen och det var så skönt att ha en massa saker i ryggsäcken. Är det design du vill jobba med?

Postat av: Dennis

Ja, det kan man ju inte tro att dem där sakerna är saker som en privatperson gjort själv, ser väligt fina ut :)

2007-07-26 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@