Lampoman..

Har precis varit ute och gått med Madde, det var otroligt skönt!!
Känner att jag bör röra på mig lite mer, snart skulle jag ju kunna rulla fram, hehe.
Vi gick med Maja först, men hon somnade och det gick så segt med vagnen så vi lämnade henne
och ökade takten då vi gick runt halva stan, Nu är man sådär lagom trött i benen, ska bli skönt att få sova.
Men tack Madde, för ett trevligt sällskap under kvällen!


Igår fick jag en fråga.
"-Varför har du 9 stycken lampor i sovrummet ? det är ju sjukt."
Nej, jag tycker inte det är sjukt, det är väldigt fint och mycket mysigt med många lampor, jag tycker det ger en varm och härlig känsla i hela rummet.

image66 image67

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@