Systerdotter..

Idag har jag bara myst med min lilla systerdotter Maja.
Det har varit skojj, vi har varit i lekparken, ätit glass ( som syns på första bilden)
Åh vad jag älskar henne!!
Hon blir glad varje gång jag kommer, och idag fick jag en riktigt stor blöt puss :) sen försökte hon käka upp mina fingrar och det var ju mindre gulligt, hehe!
Mosters lilla charmtroll...


     



Nu kallar sängen för mig, somliga ska ju upp och jobba imorgon bitti, suck!


Kommentarer ♥
Postat av: madde

Hon e så söt att man nästan vill äta upp henne ju!! Måste få gosa henne snart... Saknar dej gumman puss o kram på dej

Postat av: petra

saknar lilla maja, dig oxå =)kram

2007-07-17 @ 13:20:45
URL: http://pepahen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@