Tisdag..

Förstår inte vad som är fel på min kamera :( bilderna blir så suddiga.
Men här har ni det iiaf, Dagens outfit.

  

♣ stuprör, Crocker
♣ linne, h&m
♣ kortärmad topp, Espirit
♣ Cardigan, att. Åhléns
♣ väska, wedins
♣ Skor, skopunkten


Kommentarer ♥
Postat av: Mathilda

Snyggt ;)

Postat av: Jen

Svar: Japp, visst är det han som har gjort lasagnen.
Snygg outfit :) Syr du mycket nu eller tar du ett liten uppehåll nu efter studierna?

2007-07-25 @ 13:19:00
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Jen

Titta runt i blocket. jag hittade en industrimaskin där. Inte alls så dyr som jag trodde. Hon ville bara bli av med den för hon hade två st. Kan du inte visa lita vad du sydde sista året? :)Skulle vara super kul.

2007-07-25 @ 15:05:20
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Dennis

tjaa, var tvungen att titta in när du sa att du skrev blogg ;P
bilderna kanske blir suddiga för att det är någon knasig inställning? med zoomen eller nått :), men jag tycker det ser bra ut i alla fall ;P ses imorn om du orkar upp :)

2007-07-25 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@