Torsdag..

Myspys dag, Var på en liten shopping runda idag, Jag köpte bara skoskavs plåster men pojken min shoppade loss. Sen tog vi oss en varsin mjukglass.
Lite senare på kvällen åkte vi till stadsparken och käkade middag med några vänner, riiktigt trevligt faktiskt, tack ska ni ha!!!!

Sedan hälsade vi på hemma hos min mor och far, min syster och Maja kom idag så jag var tvungen att hälsa på dom.
Vi satt ute på altanen i solnedgången och bara pratade och myste, Maja har blivit så stor, och var så fin i sina vackra sommarkläder.

Nu kallar sängen för min del,
Imorrn ska vi klä kärran, vet inte om jag hinner skriva då. Annars får ni ha en bra helg, och en toppen student för er som slutar skolan för gott :D weeiii.

God natt!!!

Kommentarer ♥
Postat av: Jen

GRATTIS, i dag kommer ni ut till verkligheten. Hoppas att din dag blir precis som du hade önskat dig. /Jen


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@