work, work, work!!

Skolan är slut nu, för alltid!
Det känns väldigt konstigt att tänka på., Men jag kan göra precis vad jag vill. Jag är fri!..

Trött är jag också, har jobbat i tre dagar nu, 07:00 - 16:00.
Ingen semester för mig i sommar, tyvärr! men jag överlever, just nu är det iaf ganska kul på jobbet, börjar lära känna alla nu och framförallt börjar jag kunna det jag håller på med.

Ikväll kl 22:00 ska jag kolla på Pussycat dolls, ah orka hålla mig vaken!
Stackars Fiia, välkommen till vuxnvärlden !!!

Kommentarer ♥
Postat av: Petra

japp gumman det är så här det är bara en massa jobb å tråkigheter. men men man får göra det bästa av det eller hur =). massa kramar

2007-06-14 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@