Äntligen, Snart flyttar vi!

Vi har skrivit kontrakt så om bara 3-4 veckor så flyttar vi!
Pojken och jag har varit på jakt efter några tapeter och jag har hittat min favorit, dock lite väl dyr! Den är från Sandbergs och kostar 460kr/rullen, och jag skulle behöva betydligt fler än en rulle, så det får väl bli en annan gång, just nu är det annat som man behöver lägga pengarna på!.. Förra veckan köpte vi säng, och i Fredags åkte vi och storshoppade på Ikea så det blev några tusen där, inte nog med det så var vi i Norrköping igår, åkte dit för att kolla på tapeter på bauhaus rea, men det slutade med att vi köpte en soffa på Rum, men vi hade redan bestämt att vi ville ha en sån men inte att vi skulle köpa den just då, men det fanns bara en kvar i lagret så vi slog till på den!

Ikväll ska vi åka till lägenheten och mäta lite så att man vet hur mycket tapeter som går åt! Då kan mor och far passa på och kolla in nya lyan :) Åh vad jag längtar!

image12

Sandbergs lila tapet simon, 460:- / rulle, finns också i färgerna vit, grön, gul, brun och svart
www.sandbergtapeter.se


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@