Love Can build a bridge

Wohooooooo! Just want to scream!
Idag är jag glader, och är kär upp till öronen, Matte ligger och sover i min säng nu, Han är nog helt slut efter denna abetsvecka, han har slitit hårt och jobbat över en hel del, min sötnos! Jag ska väcka dig med en redig kyss sen.

Idag har jag vart i skolan, Oj oj Kors i taket! Ja och jag var där heela dagen också. wow! Det var skojj faktiskt och jag är så supernöjd med min "weddingdress" som jag syr som projektarbete, fan den är hel fin ju! kulle tro att det är det första plagget jag syr som jag faktiskt är riktigt nöjd med! Well done Fiia. Men jag är inte riktigt klar än, men nu ser man iaf att det är en klänning.

Sen blidde det en tripp till Norrköping också, Jag, pappa, Matte och Lajtan. Vi skulle ju hämta våra vackra soffor och jag lovar er, det var väldigt nära att vi inte fick in dom i kärran, fy fan! Men vi pressade, så vi fick in dom tillslut!
Sen åkte vi hem och käkade Tacos Mm.. my favorite!

sen har jag setat här och försökt fixa till min blogg, men orka.... fan det blir bara fel iaf så det är lika bra att jag låter bli så att jag inte förstör det jag redan gjort!

Oh, höll ju på att glömma! I måndags var jag och kollade på lägenheten igen, tänkte mäta lite och så. Då fick ja syn på två nya våder i köket, alla som är insatta i tapeteroch inrednng brde veta att tapeter bleks! det går inte att sätta upp ett par tapeter och ha dom där i 5 år och sätta upp nya våder och tro att det in te ska vara någon sillnad,
hursomhelst jag ringde ner och "klagade" och igår fick matte och jag välja nya tapeter, tack och lov för det!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@