Mary J Blige feat u2 - One = London April 06

Ja den låten får mig verkligen att tänka tillbaka på London. Jag, Petra och Madde lämnade den "sena" vintern i Sverie och åkte till London där gräset faktiskt var grönt!
Shopping, party och en massa skojj, det var våran resa! My god vad kul vi hade, vi skrattade i bilen hela vägen till flygplatsen, men jag har inget minne av vad, hehe!
Vi blev erbjudna ett modelljobb av mtv också.

Vi var påväg ut från H&m när en tjej kom fram till oss och sa att hon stått och iaktagit oss ett tag och undrade om i ville gå som modeller för topshop och några andra under en mtv gala, Haha vi kollade på varandra och tänkte att hon kanske pratade med någon bakom oss men nej, vi förklarade att vi inte bodde där och hon såg besviken ut men sen så undrade hon om vi var i London ofta, nej sa vi och gick! vi trodde ju att hon skojjade!
Vi skrattade bort det hela dagen, sen kulle vi på bio "Take the lead" och medans  vi väntade på att den skulle börja gick vi och kollade lite runt omkring, och fick sedan syn på en folkmassa med avspärrningar, poliser och en hel del fotografer, spännande tänkte vi!
Nån kändisgala var det iaf, dock inga vi kände igen! men där var hon. På röda mattan stod tjejen vi pratat med!
haha hon kanske inte skojjade med oss iaf!

Det hände så många sjuka saker under den resan, och när jag tänker tillbaka på det så måste jag bara le, saker som inte går att beskriva saker som vi sa och gorde som var så jädrans kul!...åh jag vill tillbaka!

image22     image23  image24


Kommentarer ♥
Postat av: systeryster

ja fy fan vad kul det var =, du måste med igen fiia. eller nån gång åker bara du å jag fast vi kanske kan åka nån annan stans då, nån storstad typ NY. =) puss å kram

2007-03-13 @ 11:44:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@