Trötter, dumma söndaaag!

Runt 11 igår kväll fick nån för sig att vi skulle åka till Norrköping, vilket vi också gjorde!
Det blev ganska segt speciellt mot slutet där när vi alla var riktigt trötta.
Vi kom hem runt halv 4 och Matte och jag la oss på direkten, knappt att vi hann säga godnatt innan vi somnade.
Matte sov länge idag, inget ovanligt iof. Jävla sömntuta till kille jag har. Men jag brydde mig inte om att väcka honom utan jag tog en stund för mig själv.

Mor och far höll på att rensa en massa, och min mössa kom fram :) har letat efter den hela vintern och självklart att den kommer fram nu, när den inte behövs längre!
Jag har också varit lite duktig idag och tvättat alla nya lakan och så och packat lite!
sen blev det jobbigt :P då tog jag en paus i soffan och satte på en film " En geishas memoarer" efter det orkade jag nog ingenting mer, fy satan vad trött jag är!

Natti Natti

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@