äntligen bloggar jag hemifrån mig!

Nu bloggar jag hemifrån mig :) men det där med trådlöst bredband var inte så trådlöst. haha. men de tlöser sig.

Jag, matte och två vänner åt middag på Rhodos idag, det var gott och deras couscous är supermumsig.
Nu sitter jag i mitt vrdagsrum med datorn i knät och jag funderar starkt på att gå o lägga mig.
Mitt huvud värker som fan, jag tror det är åska påväg.

Imorgon bitti, närmare bestämt kl 7 har vi tvätt tid, skojj och gå upp så tidigt en lördag, neej!
Sen ska vi ut till landet så jag hoppas att det blir fint väder.

Nu ropar sängen, dags och nanna kudde.

Kommentarer ♥
Postat av: Jen

Sultans, kan det vara K-hålan kanske hihi.Jag gick då det hette textil och beklädnad där. Lycka till me framtiden efter studenten. Kram Jen


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@