Hate it

Utan att gå in på vad som hänt så ska jag säga att idag är det en jävligt dyster dag!
Jag känner ingen energi till någonting, helst av allt skulle jag vilja ligga i sängen och stirra upp i taket och hoppas på att morgondagen kommer bli bättre!

Sov hos min syster inatt, pga av en del omständigheter!
Jag vandrade dit kl 02 inatt!
Petra och Madde är riktiga änglar, dom kan man iaf prata med .

Oh jag bara orkar inte mer, jag vill inte vara på denna plats mer!


image45

Kommentarer ♥
Postat av: malin

om du blir medlem här..
http://gratisgen.se/?ref=73041
..och värvar 7 av dina vänner, eller vem som helst egentligen, kan du få t.ex. ett presentkort på MQ för 500kr.
allt du behöver göra (förutom att värva vänner) är att fullfölja ett eller två erbjudanden för 1 poäng sammanlagt.
Man kan bli medlem på två spelsidor gratis bara. Hur enkelt som helst.
Sen får du se till att dina kompisar gör det med så får du din present ;)
Bra va?!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@