Maj

Valborg firades hemma hos min syster i Södertälje, och igår blidde det tårta för stor tjejen blidde hela 6 månader!
Vi tog en långpromenad på en liten grusväg i skogen också, det var super mysigt! Maja var så trött så hon sov i stort sett hela tiden, förutom sista biten när hon låg och skrattade för sig själv i vagnen!

Igår glömde jag att hämta min cykel från mamma och pappa så jag fick gå till skolan idag, men det var väldigt skönt och det är sol ute också!
Elisabeth var sjuk så det fanns inte så mycket man kunde göra, jag började på en klänning iaf, fick låna Saras mönster.

Nu ska jag hem till syrran, (hon har ju flyttat nu) och fika, hon bor ju över sultans så förhoppningsvis har hon nybakade bakelser :D

                                             image32

Kommentarer ♥
Postat av: Johanna

hehe jo. men kan bli jobbigt för folk som inte tar i år att höra..
så du tar också i år ?

Postat av: Bella

Jaa. skolan är verkligen en pest ibland.. eller nja.. för det mesta haha :]

2007-05-03 @ 17:18:19
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@