Film och Mys med syster!

Om ca en timme så slutar jag jobba!
Ikväll ska syster och jag ha en riktig film och myskväll! Jag ska sova hos henne och vi ska moffa, äta massa morötter med dip, godis, cola m.m
Man måste få ha sånna dagar ibland!

Jag tänkte ta med två filmer från jobbet, vi har iof redan bestämt att vi ska se " Från andra sidan " en rysare med Calista Flockhart från Ally McBeal ni vet ?

Sen blir det " The Cleaner " Har hört från kunder att den ska vara rolig så jag måste ju se om det är något att hurra för :)

image267         image268


Kommentarer ♥
Postat av: Evelina

eeeeyyy!! hur jobbar du nästa vecka!?

2007-11-30 @ 18:47:13
Postat av: Hilajn

Var "Från den andra sidan" bra? Hade planer på att se den på bio men kom aldrig iväg.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@