Oc

Jag är inte den typen som har tid att följa tv serier, alla bra serier är på sånna tider då jag inte har tid att kolla!
Jag lånade o.c säsong ett och två av min systers kompis för ett tag sen, då jag sett några avsnitt på tv och fastnat.
Jag blev såklart besatt och kollade avsnitt efter avsnitt och sen önskade jag mig den nya boxen ( säsong tre ) förra julen och Zarah och jag hade o.c maraton!
Den 5 December är det preliminärt release datum för nya boxen dvs säsong 4, och gissa vem som har bokat den ? Jag visste inte om det utan klickade in på en sida för att kolla efter bra dvd filmer, gissa om jag blev lycklig!
Jaja det är bara gräva fram säsong tre så att man inte glömmer vad som hänt!

Ha en trevlig Tordagskväll!

image266

Kommentarer ♥
Postat av: Zarah

Den ska jag med köpa! Lätt!

2007-11-16 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@