Tjolahopp!

Jag tycker min blogg har blivit tråkig, men ni måste ju tycka att det finns något intressant att hämta eftersom ni läser =), ni är dock dåliga på att kommentera komigen! jag vet att ni läser!

Pojken jobbade över till 20:00 och då jag inte varit hemma på två dagar och åker till syster imorgon bestämde vi oss för en myskväll, köpte hem pizza och kollade på " Home of the brave " en helt klart sevärd film, jag är helt rörd!
Inte nog med att den var bra så var det en låt med som jag fastnade för, Sheryl Crow - Try not to remember.

Imorgon åker jag till min syster i södertälje, ska bara slappa och umgås med Maja nu när jag är ledig.
ska se också om jag kan hitta några snygga julstjärnor som jag kan ha i vardagsrummet, känner mig lite sent ute med tanke på att det är advent nästa vecka, herregud vad tiden går fort! Men i denna lilla "stad" har vi inte å stort utbud!!!

Puss på er ;)

Kommentarer ♥
Postat av: petra

jag vill också, men jag måste jobba, jobba, jobba.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@