Älskade Syster!

Igår när pojken och jag städade så hittade jag ett gratulationskort som jag fick av min syster när jag tog studenten Juni 2007.
Jag blir helt tårögd när jag läser det så jag tänkte att jag skulle dela med mig av hennes fina ord!


" Gumman,
Jag hoppas du vet att du alltid kan komma till mig
vad det än gäller för all tid framöver.
Jag älskar dig Fiialotta engelbrekt och du ska veta
att vad ditt liv än kommer att innehålla kommer jag
vara där och dela det med dig!

Grattis till studenten gumman!
önskar syster yster! "


Är det inte bara för gulligt ?
Petra jag vet att du läser detta, och detsamma gäller dig med, Jag kommer finnas
vid din sida sålänge vi lever! Jag älskar dig Syster!

Kommentarer ♥
Postat av: petra

tur att du inte hittade nån bra bild =)...jag menade det jag skrev, kommer alltid att finnas här för dig, fiialotta engelbreckt =)


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@