Första stress middag på jobbet!

Javisst, jag vet att man inte ska stressa i sig mat men idag blev det så!
Jag jobbar nu, har gjort det hela dagen och därför bestämde min chef att han skulle bjuda mig på mat så han knallade iväg och kom tillbaka med mat från Rhodos, mums! Sen skyndade han sig iväg för han skulle med tåget och jag skulle ju hålla koll på butiken, hjälpa  kunderna m.m  samtidigt som jag skulle försöka få i mig mat, och det ser ju inte så trevligt ut att sitta i själva butiken och äta. Så jag gick lite avsides och fick därför stressa i mig maten! Nu har jag dock ätit på tok för mycket och för snabbt, men magen är iaf mätt och det är väl huvudsaken!
Oj vilka problem jag har!

Jag vet jag har inte bloggat på ett tag! ( är riktig dålig på det där) men internet har inte funkat på ett tag och så har jag jobbat hela helgen!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@