Ingen träning..

God morgon... tänkte jag skriva men det är ju inte morgon längre!! ( men jag har varit vaken ett tag )
Idag var meningen att jag skulle försöka komma upp skapligt och pallra mig iväg för att träna, men så blev inte fallet. Min vän som jag skulle träna med kunde inte och åka den långa vägen till Nautilus för att sen träna själv första gången på flera månader kändes inte så lockande!

Jag har iaf tjatat ihjäl min pojkvän, han är den lataste och tröttaste människan jag känner :P
och jag tyckte att han också skulle börja träna, men nej det tyckte inte han, men jag lyckades övertala honom till att iaf följa med och prova en gång.

Så jag gör det jag gör bäst!
Ner på stan och sätta sprätt på pengar! nej nej! men jag ska kolla efter ett par snyga leggins/strumpbyxor iaf!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@