Måndag!

Det var ett tag sen jag skrev, jag vet, men jag har haft fullt upp hela helgen.

Ni vet våran gula hall ?, den är numera grå och den gula färgen är ett minne blott.
Nya tavlor har jag fått upp också, ska försöka köpa en till lackhylla och sätta över den andra, någon som ska till Ikea snart ? vi var ju nyss där, förstår inte varför jag inte tänkte på det!

Firade mamma lite i Lördags och så har jag myst med Maja, det är så kul att hon blir så glad såfort hon får syn på mig, hela hon skiner upp. Stolt!

I Lördags kväll blev det fest hemma hos syster och Madde, Det var skojj! En helkväll fylld med karoke ( stavas det så ? )och ja man var en aning döv och lite slut i huvudet mot kvällen :D smällar man får ta när man festar med ett gäng tjejer!

Imorgon kl 18 är det ljusparty hemma hos mig.
Det ska bli kul, ska shoppa massa ljus! Kanske hittar men en hel del julklappar.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@