Onsdag, Jobb & Sthlm!

Ljusparty igår, handlade för cirka 500.  Jättefin ljuslykta och lite ljus till det såklart!
Sen eftersom alla andra handlade för en del så fick jag 600 kr att handla för, men jag var lite stressad mot slutet så jag bestämde mig för att ta det som presentkort ist! funkar det med!

Just nu jobbar jag, lika bra det!
Idag vaknade jag och det var en helt vanlig dag, men efter en del sms från folk blev jag väldigt deprimerad.
Grät en skvätt, la mig i soffan och satte på en film, lagade lite lunch ( wokade grönsaker ) när telefonen ringde, det var från jobbet! Dom ville att jag skulle jobba några timmar, så jag ställde upp!

Ikväll ska jag åka till Stockholm. Min syster är på konsert i globen, Gwen Stefani.
Hennes pojkvän ska hämta henne och Madde där sen men han ville ha sällskap dit, så jag ställde upp! såklart!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@