Bad day..

Idag har jag varit ledsen och deprimerad över allt och ingenting!
Jag hatar verkligen sånna dagar, men dom kommer och går!

Imorgon händer ingenting speciellt, tänkte kanske plocka undan lite här hemma
innan jag börjar jobba.
Pojken är glad att jag jobbar till19, då kan han vara kvar på sitt jobb och fixa lite grejer,
jag brukar starkt ogilla att han är kvar när jag är hemma.


Kommentarer ♥
Postat av: petra

skulle inte du jobba till 17? kul att du får jobba längre =)...glöm inte att jag finns här, gumman.

Postat av: kim

Håller med dig! dessa dagar vill man bara sitta inne och glo! Föresten gillar du kräftor? har ett skit gott resept på min blogg.. kolla in!! Ha det bra!

2007-09-16 @ 23:39:44
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@