Drömjobb 40 mil härifrån!

Idag ska jag vara personlig! Jag ÄR deprimerad!

Jag har suttit och kollat en massa jobbannonser!  och dom som känner mig vet vad jag har för dröm inom "jobbkarriären".
Guess what ? Hittade en annons inom det idag, det var som annonsen bara frågade efter mig, alla mina egenskaper. dom söker någon med bla...

Brinnande intresse för inredning - som jag har
Känsla för färg och form - Jajjemen
Intresse för utveckling och förändring - Javisst
Goda kunskaper i Svenska och Engelska - yes box

Men det finns dock en nackdel, som allt anna i denna värld! Denna tjänst är i Göteborg!
Jag skulle så gärna vilja men min karl har sin fasta tjänst här! jag menar inte att jag måste ha jobb just här men... det är ju 40 mil till Göteborg!!!!!!

Ja jag är ledsen! och jag är så trött på allt!
Jag vill men är rädd att i slutändan bli själv, vet inte om jag kan stå på egna ben!

Vad ska jag göra ? Hjälp mig!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@