Saknar!

Det är sjukt vad jag saknar min systerdotter!
Mosters lilla charmtroll =)

Hon kan få alla att skratta, och det är nu vi måste ta vara på tiden, den går sjukt fort
och Maja kommer bara bli äldre och äldre! Jag saknar redan tiden när hon var mindre!

Kommer ihåg den dagen hon föddes, vi var så nervösa och väntade och väntade på samtalet
där vi skulle få veta vad det blev!
Jag hade åkt för att överraska min pojkvän som bodde i Mjölby, Vi satt och kollade på tv när mamma
ringde strax efter 22, det blev en liten Maja, jag hade blivit moster och gudmor!
Tidigt på morgonen dagen efter satte jag mig på tåget mot Stockholm vilket tog evigheter.
Men där fick jag hålla i henne första gången och hon greppade mitt finger, Hon var det finaste jag sett!
En otrolig känsla!

Idag är hon 10 månader, och den busigaste ungen jag sett, hon har en stark vilja och är envis!
Och älskad av många!


image191


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@