sjuka!

jag är fortfarande sjuk, men idag är jag pigg nog att kunna sitta vid datorn en kvart eller så.
Febern kommer och går, för mig är det hostan som är värst.
Pappa fick komma och hämta mig kl 6 en morgon, jag hostade så mycket så jag blev rädd, kunde inte ens andas!
Jag äter hostmedicin och det blir värre nån timme men sen blir det lugnare och jag kan slappna av i tre timmar!
Har inte ätit någonting mer än lite lite godis på tre dagar, så jag börjar känna mig en aning hungrig men jag får inte ner någonting!! men som sagt idag känner jag mig lite piggare så jag hoppas det går bättre idag!

Pojken min ligger också sjuk förresten, har gjort det i två dagar!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@