Sjuuk..

Igår kväll var pojken och jag med ett par vänner i Norrköping. Då en av dom fyllde år så bjöd vi henne på resturang och sen blev det bio, "Knocked Up" Den var bra men en aning lång!
På kvällen fick jag alltmer ont i ha´lsen och köpte mig lite halstabletter och tänkte inte så mycket mer på det! tills jag vaknade inatt och hade ca 39 graders feber!
Upp tidigt skulle vi också då vi lovat Tobbe att ställa ut hans bil på Bilsport evengemanget i Strängnäs!  (Ni vet den där gula 9-5an ? )
Envis som jag är så skulle jag bara med, tog lite alvedon så febern skulle gå ner och vipps kände jag mig som en ny människa!
Vi kom fram och solen sken, tills framåt 14:00 då jag började frysa riktigt ordentligt.
Kl 17 rullade vi hem, och jag frös fortfarande som en tok, mina händer var precis kritvita och jag var helt rödblommig i ansiktet.
Kom hem till mamma och tog tempern, 39grader igen. Någon potatisklyfta har jag fått i mig, och sitter nu här själv!
Pojken min åkte på bilträff i Norrköping som vi planerat från början! Jag sa åt honom att åka! Vad ska han göra här ?
Nu ska jag iaf ta mig en tupplur, febern gör mig så trött!

Justja, Tobbe vann återigen första pris och min karl fick gå upp och hämta priset, håll utkik i bilsport!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@