Bra dag!

Hej alla läsare!

Egentligen har jag inte tid att sitta här, MEN jag tänkte bara slänga in en häslning.
Jag håller på för fullt med smörgåstårtan här hemma, hoppas det blir bra bara!
Idag är det för övrigt en bra dag, känner mig på topp, livet känns mer eller mindre underbart! Yeeej!

På Lördag blir det utgång, igen.
Zarah och Mysan "tjatade" på mig att hänga med ut förra helgen så ena stunden satt jag hemma hos mamma och pappa och hade tråkigt och andra stunden var jag hemma hos Zarah och drack minttu. Blev iaf mitt första besök på statt den kvällen.

Ne fortsätta med tårtan nu då kanske!
Ha en bra dag!..

Grattis Älskling på 22 års dagen!


No I can't let you go
You're a part of me now
Caught by the taste of your kiss
- Backstreet Boys

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@