Grattis Syster yster!

Idag fyller min syster 25 år, hon är lite åldersnojjig, det är ju bara 5 år kvar till 30.
Jaja, det firades iaf hemma hos våra föräldrar med god mat. Vi har ju haft det så att när man fyller år så får man välja mat och bara för att man flyttat hemifrån betyder det ju inte att man ska sluta med det :)
Hoppas bara hon blev nöjd med alla paket som hon fick!

image390
Syster och Jag, julafton 07


Imorgon är det älsklingens tur att fylla år, då blir han hela 22 år, tre år kvar tills 25 och då är det bara 5 år kvar till 30 haha. Hans familj kommer hit imorgon kväll och han ville ha smörgåstårta så jag får ställa upp med det, det blir min sysselsättning imorgon. Sist jag gjorde smörgåstårta blev det faktiskt lyckat, kunde jag aldrig tro!


God natt!

Kommentarer ♥
Postat av: Petra

jag blev jätte glad för mina presenter =) och 5 år går faktiskt fort...=)

2008-04-03 @ 10:41:12
Postat av: Sanna

andra gången gillt alltså! bjud mig med!!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@