Lilla "Majutt"

Jag tycker verkligen de senaste dagarna har gått så segt.
Idag vaknade vi tidigt och låg och myste i sängen i säkert en timme innan vi gick upp.
Det tyckte vi om.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Älsklingen har hållt på med bilen och Maja och jag höll honom sällskap och "lekte" att vi körde bil men till slut kunde hon inte sluta trycka på alla knappar så vi fortsatte leka inomhus.
Min syster flyttar ev i veckan så då blir jag barnvakt, älsklingen och jag funderar på att ta med lilla charmtrollet ut till landet, men vi får se! kan ju vara kul för henne att få springa runt, kolla på ankorna och klappa katterna! :)

image396
Maja springer runt i sin vinterjacka som är för liten.  ( hon vägrade ta av sig den )


image395
Hon är så duktig, man sätter ner henne i stolen så knäpper hon fast sig själv. Toppen!

Kommentarer ♥
Postat av: Bella

Fan vilket stor fint hår ungen hade :)
jätte fint.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@