Tisdag

Sitter hemma hos min syster yster nu. Vi har varit ue och ätit glass och sen gick vi hit och kollade på det senaste avsnittet av one tree hill (som sänds i usa).
Bara för att hon är så snäll så gav hon mig en present idag, en kjol som jag gått och suktat efter, en helt vanlig svart jeanskjol, men den är snygg och skön.

Jag fick hem några av mina grejer från partylite idag, det var de jag beställde för mitt presentkort så jag antar att det gjorde så jag fick det tidigare än alla andra men de andra grejerna borde väl komma nästa vecka någon gång.

Så har jag beställt lite sommarkläder från H&m, bara för att jag var lite ledsen idag.
Hade betalat in för mycket förra gången så jag hade lite att handla för där, sköönt! Har inte shoppat kläder på länge. Men det blev bara någon kjol, linnen, shorts, leggins m.m...

Bjuder på en bild på syskonen Hallén (utom äldsta syster yster)
Tagen på min student 9 Juni 07, det var vaaaarmt!

image397

Kommentarer ♥
Postat av: Sanna

aaah det syns att det är varmt! Hoppas att det är lika varmt iår den 14 juni. :) fika snart?

2008-04-30 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@