Biiio igen

Igår åkte jag, Madde och min syster till Norrköping där vi gick på stan en stund innan vi mötte upp Madde V och Elin för att gå och äta middag. Det blev en tapas resturang, jag tog pasta med fläskfile och champinjoner, mums! det var hur gott som helst. Sedan var det dags för Bio, det blidde Hancoock med Will Smith, den var bra!

Påvägen hem försökte jag ta det ganska lugnt, det regnade och var kolsvart, inte ens med hellyset såg jag speciellt bra, den våta asfalten suger ju upp ljuset. Först körde jag på en groda/padda sen fick jag tvärnita för två vildsvin, det var riktigt läskigt för jag trode verkligen inte vi skulle hinna stanna, när vi närmade oss stan slappnade jag av lite och vips så springer det världens största råtta på vägen, som jag råkade köra på, hann inte reagera! usch vilken djurmördare jag är :(

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@