Ge mig jeans som passar!

Jag älskar tunikor och leggins men hur snyggt är det inte med ett par snygga jeans och en fin tshirt ? Jag har problem att hitta jeans, jag hittar alltid jätte många snygga men aldrig några som passar på min kropp, det är såå typiskt.

Jag har bestämt mig för vilken klänning iaf, det blev nr 4, känns som den är mer "jag", en av mina favoriter var dock nr 2 men den var så låg i ryggen så den skulle bli svår. Skor har jag letat efter överallt men inte hittat några :( Kommer väl sluta med att jag får ta mina vanliga svarta pumps.

Måste försöka ta mig ner till polisen och fixa nytt pass.. jätte kul! not!
Här sitter vi och planerar en resa och så går mitt pass ut nu i Augusti, jobbigt, Men det var ju tur att jag kom på det iaf så man inte står på flygplatsen med ogiltigt pass...

Krams Krams


Kommentarer ♥
Postat av: jen

Jag gick i Stockholm. Den i Leksand fick jag inte höra så gott om då när jag letade skolor.

Kul, tänker du på att vilja prova dekorationsyrket.


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg ?!:

Skriv något gulligt ♥

Trackback

@